Topic: Microsoft Nederland introduceert: Microsoft CRM
Printed from: dVision Internet - http://www.dvision.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=246
Printed on: 29 March 2023 Topic author: VS
Posted on: 04 February 2004 11:27:36
Message:

Januari 2004

Microsoft Nederland introduceert: Microsoft CRM

Bouw een winstgevende relatie op met uw klanten
Met Microsoft CRM vergroot u uw verkoopsucces, biedt u betere klantenservice en neemt u gefundeerde zakelijke beslissingen. Microsoft CRM, dat toegankelijk is vanuit Microsoft Outlook en via het web, is gebruikersvriendelijk, kan gemakkelijk worden aangepast, is eenvoudig te onderhouden en kan worden geïntegreerd met andere zakelijke systemen. Bovendien kan Microsoft CRM worden uitgebreid als uw bedrijf groeit.

Uw verkoopsucces vergroten
Maak de verkoopcyclus korter en verbeter uw rendement via het beheer van leads en verkoopmogelijkheden, geautomatiseerde verkoopprocessen, het maken van offertes en orderbeheer.

Efficiënte, consistente klantenservice bieden
Met een gedeelde knowledge base en geautomatiseerde routering en berichtafhandeling is het eenvoudig om klanten efficiënt service te bieden.

Gefundeerde zakelijke besluiten nemen
Met uitgebreide rapporten kunt u prognoses maken van verkopen, zakelijke activiteiten en prestaties meten, het succes van verkopen en services evalueren en tijdig trends, problemen en mogelijkheden signaleren.

Werken vanuit Outlook of vanaf het web
Maak on line of off line gebruik van de volledige verkoopfunctionaliteit vanuit Outlook of werk on line vanaf een willekeurige locatie met een webbrowser.

Informatie delen
Met de nauw verweven functies voor verkoop en klantenservice kunnen gegevens eenvoudig door teams en afdelingen worden weergegeven, bijgewerkt en gedeeld.

Gebruiksvriendelijk
Microsoft CRM is zeer gebruiksvriendelijk. Uitgebreide training is daarom overbodig. Salesteams kunnen meteen met Microsoft CRM aan de slag.

Eenvoudig aan te passen en uit te breiden
Configureer de gebruikersinterfaces en workflowprocessen, stem de oplossing af op uw bedrijf en breid de installatie uit zodat deze aan de veranderende behoeften voldoet.
De kracht van integratie
Integreer het programma met Microsoft Office, Microsoft Business Solutions for Financial Management en andere bedrijfssystemen.

Microsoft CRM en Sales

Outlook-client
Werk on line of off line via Outlook met gesynchroniseerde toegang tot de volledige verkoopfunctionaliteit.
Volledig klantenoverzicht
Geef alle gegevens, accounts en de historie van contactpersonen weer vanuit een centrale locatie, inclusief klantenservicerecords.
Beheer van leads en mogelijkheden
Automatiseer de routering en escalatie van leads, zet leads om in opportunities en traceer de mogelijkheden via de verkoopcyclus.
Beheer van het verkoopproces
Automatiseer de stadia in het verkoopproces om verkopen op een efficiënte en consistente manier te volgen en af te sluiten.
Productcatalogus
Maak een uitgebreide productcatalogus met complexe prijsniveaus, maateenheden, kortingen en prijsopties.
Orderbeheer
Zet offertes om in orders en pas de orders vervolgens aan en sla ze op totdat ze gereed zijn om te worden verzonden en te worden gefactureerd.
Quota's
Meet de verkoopprestaties van werknemers af aan de hand van individuele doelstellingen.
Rapporten
Maak verkoopprognoses, identificeer belangrijke mogelijkheden en klanten, en evalueer trends met krachtige rapportagetools.
Verkoopliteratuur
Onderhoud een bibliotheek met verkoopliteratuur waarin kan worden gezocht en die on line of off line kan worden gebruikt.
Rayonbeheer
Maak verkooprayons en beheer rayonprocessen met workflowregels en rapporten.
Concurrenten volgen
Analyseer de prestaties van concurrenten en houd een bibliotheek van artikelen bij over activiteiten van concurrenten.
Correspondentie en afdruk samenvoegen
Maak e-mailberichten en verzend ze met behulp van aangepaste sjablonen voor bepaalde potentiële klanten en klantengroepen. Maak communicatiedocumenten en druk ze af met de functie Afdruk samenvoegen van Microsoft Word.

Microsoft CRM en Klantenservice

Beheer van cases:
Maak cases voor serviceverzoeken van klanten, wijs ze toe en beheer ze op een eenvoudige manier. Beheer acties en communicatie voor elke case vanaf een centrale locatie.
Volledige weergave van accounts
Geef alle accounts weer, inclusief gegevens over verkopen en orders, om topklanten te identificeren en beter op de specifieke behoeften van klanten in te kunnen spelen.
Geautomatiseerde routering en wachtrijen
Met workflowregels kunt u serviceverzoeken en cases automatisch doorsturen naar de juiste medewerker of wachtrijen voor oplossing, escalatie of opnieuw toewijzen.
Doorzoekbare knowledge base
Publiceer artikelen voor ondersteuning en andere relevante informatie voor ondersteuning naar een knowledge base waarin kan worden gezocht.
Servicecontracten
Maak en onderhoud servicecontracten in Microsoft CRM. Als een case voor ondersteuning is opgelost, worden de relevante contractgegevens automatisch bijgewerkt.
Automatische e-mailberichten
Genereer automatische e-mailberichten als antwoord op verzoeken van klanten.
E-mailbeheer
Houd een nauwkeurige record bij van de communicatie met klanten door het automatisch volgen van de e-mailberichten van klanten waarmee en die te koppelen aan de juiste klantenrecords.

Microsoft CRM en Integratie

De functies voor verkoop en klantenservice
De functies voor verkoop en klantenservice zijn nauw met elkaar verweven waardoor gegevens door medewerkers binnen het hele bedrijf eenvoudiger kunnen worden gedeeld.
Outlook-client
Verkopers kunnen via Outlook on line en off line toegang krijgen tot de volledige verkoopfunctionaliteit.
Microsoft Office
Door de integratie met Office kunnen gebruikers correspondentie voor klanten afdrukken met de functie Afdruk samenvoegen van Microsoft Word, maar ook gegevens exporteren naar Microsoft Excel.
Microsoft Business Solutions
Microsoft CRM kan eenvoudig worden geïntegreerd met Microsoft Business Solutions for Financial Management. De belangrijkste gegevens die worden gedeeld, zijn onder andere accounts, contactpersonen, productcatalogi, orders en prijslijsten.
Toepassingen en webservices van derden
De functionaliteit van Microsoft CRM kan worden gebruikt via platform-API's voor de integratie met toepassingen en webservices van derden.
Microsoft CRM is ontworpen om aan de behoeften op het gebied van budget en ondersteuning van middelgrote bedrijven tegemoet te komen. De levering en implementatie door gekwalificeerde Microsoft Business Solutions-partners omvat praktijkgerichte ondersteuning bij het installatie- en onderhoudsproces en uitgebreide trainings- en ondersteuningsbronnen


© dVision

Close Window