|
Topic: [MAG: naleveringsregels factuur] Printed from: dVision Internet - http://www.dvision.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=494 Printed on: 20 March 2023 Topic author: raykor Posted on: 07 April 2004 15:46:25 Message: Op de factuur komen naleveringsregels terecht, terwijl er voldoende voorraden aanwezig zijn. Geen reserveringsposten!
Replies:
Reply author: Tamara Bij de verzamelfacturering van Brinkman worden de geleverde regels ook nog eens gemeld als nog te leveren (dus in backorder).
Reply author: dicdent Mijn eerdere reply om hier actie op te ondernemen is door jullie weggehaald.
Reply author: SN Bovenstaande verkooporders heb ik bekeken, en tot de volgende conslusie gekomen.
Reply author: henher Voor zover ik het kan beoordelen, heeft A0063239 wel degelijk een opslaglocatieinhoud, alwaar de 270 exemplaren naarstig op facturering liggen te wachten.... Maar wellicht dat e.e.a. te maken heeft met het feit dat de mutaties op de SKU niet langer geregisteeerd worden op de manier van pakweg een week geleden. Zie hiervoor ook mijn andere post op het Forum.
Reply author: henher Het loopt op: ook A0071938 wordt wel op levering gezet maar krijgt aansluitend een lege pick en is derhalve niet factureerbaar. het betreft hier een nieuw aangemaakt artikel en het is geen nalevering...
Reply author: raykor Sven,
Reply author: dicdent Sven, © dVision |