henher
16 Posts |
Posted - 29 March 2004 : 10:22:51
|
De foutmelding op het bijgevoegde bestand achtervolgt mij inmiddels een jaar. Ook in 3.7. De melding doemt op in de modules inkooporders en inkoopfacturen bij de invoer van een grootboekrekening. Wanneer ik de melding in beeld heb, blokkeer ik acties door anderen. het enige wat ik kan doen, is de melding diverse malen wegklikken, waarna uiteindelijk Navision wordt afgesloten.
|
|
CM
159 Posts |
Posted - 01 April 2004 : 11:25:59
|
interne fout 1355 in module 19
moeten we navragen bij microsoft |
 |
|
EB
415 Posts |
Posted - 01 April 2004 : 11:59:15
|
Krijg je dit alleen op 1 pc of op meerdere? Krijgen anderen deze foutmelding ook? Op wat voor pc zit je? etc?
|
Met vriendelijke groet, Erik van den Berg dVision Automatisering |
 |
|
henher
16 Posts |
Posted - 08 April 2004 : 13:13:01
|
De melding komt op zowel een PC als op een thin cliënt voor. Ik krijg de melding het vaakst, maar bij bijvoorbeeld het wisselen van printer tbv de registratie van een pick (output) is de medling ook al opgetreden.
Ik wacht derhalve nog steeds in spanning af op een oplossing. |
 |
|
EB
415 Posts |
Posted - 16 April 2004 : 10:22:52
|
19-1355 #Err_DB_DBMNotReentrant DB_Err(1355)
De foutmelding heeft meerdere oorzaken volgens Navision requests. Samenvattend komt het probleem door een fout veld in de database of komt door het langzame netwerk. Oplossingen worden nog niet gegeven.
Om te traceren waar het probleem door komt moeten we verder elimineren.
Op dit moment krijg ik het hele jaar door op de server warnings betreffende netwerkproblemen (langzaam, connecties kwijt), deze events hebben een datum en tijd.
Kun je hier een soort logboek bijhouden; wanneer, op welke manier, wat was er anders, wat deed je, etc. Ik kan dan eerst kijken of de warnings overeenkomen met messages op de server. Hoe meer info hoe beter.
Ps. Zet bij elk bericht de status even op !
|
Met vriendelijke groet, Erik van den Berg dVision Automatisering |
 |
|
|
|