In z’n algemeenheid ben ik niet blij met het CRM verhaal van Navision.
Ik mail je opmerking door naar dVision en overleg wat zij hieraan kunnen doen. Ik hou rekening met de upgrade naar 4.0 om te beoordelen of we het nu moeten aanpassen of later.
Ik hou je op de hoogte. ------------------------------------ De opmerkingen die bij to do’s ingegeven worden komen bij het ene overzicht wel terug en bij het andere niet. Zal even voordoen wat ik precies bedoel:
Voorbeeld: relatie 50018470/ todo26840.
Dit is het overzicht waar je via de relatiekaart in terecht komt. Hier staat deze opmerking al in het overzicht.
Als we vervolgens de kaart van deze to do openen staat er de opmerking die in de kaart ingevoerd is.
Vervolgens gaan we rechtstreeks naar de to do’s in het volgende overzicht:
Nu staan deze opmerkingen precies andersom. Dus de opmerking die net in de kaart stond staat nu in het overzicht en andersom.
1. Opmerkingen niet altijd getoond. De To-do waarvan de opmerkingen getoond worden is To-do 26841. (zichtbaar op printscreen)
Wanneer naar via de knop To-do kaart de To-do kaart geopend wordt, wordt de Organisator To-do kaart geopend, in dit geval 26840. (zichtbaar op printscreen)
To-do 26840 heeft geen opmerkingen, als je nu scrolled naar To-do 26841 zal je zien dat de opmerkingen wel getoond worden.
2. Opmerkingen andersom. Vanuit het matrix-scherm wordt het To-do overzicht geopend. Dit is hetzelfde scherm als in printscreen 1 (standaard To-do overzichtscherm). Wat moet hier aangepast worden of staat hier andersom?
Bedankt voor de info. Het probleem is dus gewoon dat er twee todo’s aangemaakt worden. Een organisator en gekoppelde. Je kunt in beide een opmerking kwijt. Wat is er de reden van dat er twee To-do’s aangemaakt worden?? Dit is erg verwarrend.
Als je via het matrix-scherm naar een To-do gaat wordt standaard de opmerking uit de organisator To-do getoond. Als je via een relatiekaart naar een To-do gaat wordt standaard de opmerking uit de gekoppelde To-do getoond. Dit zou beide hetzelfde moeten zijn. Hij zou voor alle actie in Navision slechts één van beide moeten gebruiken. Nu worden er in twee verschillende kaarten opmerkingen weggeschreven.
---------------------- De gedachte hierachter is dat je net als in outlook, collega’s kunt uitnodigen bij Taken. Een persoon is de organisator en een ander is de gekoppelde.
We kunnen er voor kiezen om alleen maar to-do voor organisators aan te maken. Ik zal Sander vragen of dit mogelijk is.
Zal vanmiddag uitzoeken of het mogelijk is om alleen een To-Do aan te maken voor de organisator, het probleem hiervan is dat de organisator to-do niet gekoppeld is aan een relatie.