Support
Gebruikers van door ons
ontwikkelde maatwerk software of Microsoft Dynamics NAV kunnen met vragen altijd terecht bij
de medewerkers van dVision.
Uw vraag zal meestal
behandeld worden door degene die
verantwoordelijk is geweest voor de ontwikkeling
van de door u gebruikte software. Hij of zij is
dan ook altijd op de hoogte van uw specifieke
situatie, bovendien beschikken wij over dezelfde
versie en gegevens als u gebruikt. Uw vragen
zullen altijd zo spoedig mogelijk worden
beantwoord.
Wanneer u software van ons gebruikt dient u een support of SLA overeenkomst af te sluiten. Hiermee
bent u altijd verzekerd van support op uw
software en het is verstandig een maintenance overeenkomst op uw software af te sluiten. Hierdoor bent u altijd up-to-date
, bijvoorbeeld wanneer nieuwe
versies van de software geïntroduceerd
worden.
"Service Level Agreement"
Omdat uw onderneming afhankelijk kan zijn van de software kunt u, op de door ons
geleverde software een SLA Overeenkomst afsluiten. Afhankelijk van het level beginnen wij binnen 4 uur
met het oplossen van het probleem.
dVision is geopend van maandag t/m
vrijdag, van 9:00u tot
17:30u, uitgezonderd op feestdagen.
Wij zijn telefonisch
bereikbaar op 010 - 458 78 00 en per fax op 010 - 458 91 82.
Wij zijn per Email te bereiken via onze standaard adressen. Hiermee
kunnen wij u ook buiten kantooruren van dienst
zijn.